29 november, 2015

Peter En Zijn Rockets - Mij Oh Mij b/w De Hele Stad Is Gek En Dol (1972)


Peter Cornelis Koelewijn (Eindhoven, 29 december 1940) is een Nederlands zanger, producent en radio-dj. Vanaf de jaren zestig heeft hij regelmatig hits gescoord, als uitvoerend artiest en als producent van het uitvoerend werk van andere artiesten.

Na enkele jaren als producent en diskjockey te hebben gewerkt, begon Koelewijn in 1970 ook weer met het opnemen van muziek met zijn Rockets (in een nieuwe samenstelling).

Allereerst kwam het nummer “Kom van dat dak” af opnieuw uit. Andere succesvolle single uit deze periode is “Mij Oh mij” wat nr. 15 bereikte in de Top-40 in 1972.

A - Mij Oh Mij  (4:41)
Written-By – P. Koelewijn / Producer – Peter Koelewijn
B - De Hele Stad Is Gek En Dol  (2:43)
Written-By – P. Koelewijn / Producer – Peter Koelewijn

Notes
Genre: Rock
Label - Philips Records

1972

Geen opmerkingen:

Een reactie posten